20 Ekim 2010 Çarşamba

Başlıyorum !

  


     Ne yapmam gerektiğini pek de bilmeden, başlıyorum. Böyle yeni bir blog açan biri başlarken ne yazar, ne yapar en ufak bir fikrim yok. Fakat sonrasında ne yazacağımı, ne paylaşacağımı az çok bilir gibiyim. Kendi hobilerimle, ilgilendiğim işlerle ilgili bir şeyler paylaşmak sanırım pek bir asar-ı mergube olur benim açımdan. İstatistik, iktisat, İstanbul, gitar ve kediler; şimdilik ilgilerim bunlar, ve ilgili haberleri, gelişmeleri ve güncellemeleri paylaşmaktan mutluluk duyacağim.

     Ne paylaşacağım konusunda fikirlerim olduğu gibi, ne paylaşmayacağım konusunda da net fikirlere sahibim. Misal; günlük yazmayacağım, yazamayacağım. Bazı arkadaşlarımın, takip ettiğim bazı blog yazarlarının gayet de şukela günlüklerini, yazılarını sıkça ve keyifle okuyorum. Fakat; bu kadar süslü cümleler kullanmasını beceremeyen ben, böyle bir uğraş içerisine girip de değerli vaktimi pek de tüketmek niyetinde değilim. Zaten  bu tür alakabahş yazılar yazmayı becerebilseydim eğer; blog değil de, kitap falan yazardım herhalde..

     Daha fazla düşünmeden ve kendimi kasmadan, bu başlangıç yazısına bir son vermek sanırım herkes için çok daha hayırlı olacak. Ne derler bilirsiniz, ''Şık şık eden nalçadır, iş bitiren akçedir...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...