10 Ocak 2012 Salı

Kensington College of Business

1982 yılında öğretim hayatına Londra Holborn merkezde başlayan Kensington College of Business geçmişinde İngiltere'nin en büyük ve ünlü üniversiteleri ile eğitim hayatına başlamış, sonrasında İngiltere'nin en fazla öğrenci sayısına sahip,1800'lü yıllarda kurulmuş ve kurucusunun Queen olduğu University Of Wales'in bünyesinde eğitim vermeye hak kazanmıştır.

4 farklı dönem de eğitim programları sunarak her dönem öğrencilere kapılarını açan Kensington College of Business;Türkiye'de öğrencilere daha yakın olmak ve eğitimler hakkında daha detaylı bilgi verip zaman kaybetmeden kayıt işlemlerini bir başına öğrencinin de gerçekleştirebilmesi adına artık Türkiye de hizmet vermektedir.

 
Bu sayede öğrenciler gerekli tüm bilgi ve belgelere Kensington College Of Business ofisinden ulaşabildiği gibi, öğrencinin tüm profesyonel vize danışmanlık hizmeti KCB Türkiye ofisi tarafından ücretsiz verilmektedir.
Öğrenci vizesini aldıktan sonra gerek İngiltere'de yaşam, gerekse yasal prosedürler hakkında KCB Türkiye ofisinden birebir görüşerek bilgi alabilmekte, kafasına takılan İngiltere'de eğitim ve yaşam hakkındaki sorulara cevap bulabilmektedir.

Öğrencilerin bütcesine uygun konaklama hizmeti KCB tarafından verilmekte, öğrenci adına tüm rezervasyon ve organizasyon yine KCB yapılmaktadır.

İsteğe bağlı olarak öğrencinin bütçesine uygun konaklama imkanı sunulduğu gibi yine isteğe bağlı olarak hava alanı transferi de yapılmaktadır.

Kısaca İngiltere'ye gitmeye karar vermiş öğrenci geçmişte aldığı eğitim doğrultusunda KCB'de alabileceği eğitimler kendisine sunulur ve öğrenci için en avantajlı eğitime karar verilir. Sonrasında kayıt ve vize işlemleri için gerekli evraklar konusunda öğrenciler KCB eğitim danışmanlarınca yönlendirilir ve vize takibi ücretsiz olarak yapılır. Sonrasında öğrencinin isteğine bağlı olarak konaklama rezervasyonu ve havaalanı transferi organize edilir. İngiltere'ye gitmeden önce kafasına takılan eğitim ve İngiltere'de yaşam konuları hakkında KCB'nin uzman eğitim danışmanlarınca bilgilendirilir.

Böylece İngiltere'de eğitim almaya karar vermiş bir öğrenci Kensington College Of Business İstanbul şubesi uzman eğitim danışmanlarınca tüm işlemleri sorunsuz bir şekilde organize edilmiş olur.

Ekte KCB Eğitim Kataloğuna (2011)  ve 2011 Ücretler'i mevcuttur.

KCB Eğitim Kataloğu (2011)....................... İNDİR



Ücretler (2011)............................................. İNDİR


Diploma ve Yök Denklikleri

NEDEN KENSINGTON COLLEGE OF BUSINESS?


Bilindiği üzere, İngilterede tüm okullar öğrencilere 2 farklı fiyat uygularlar. Avrupa Birliği ülkesi vatandaşı öğrencilerine verilen uygun EU fiyatları ve Overseas öğrencilere yani avrupa birliği üyesi bir ülkeden olmayan öğrencilere verilen daha yüksek fiyatlar...

Kensington College Of Business marketing manageri sayın Fikret Akıncı'nın yürüttüğü fiyat politikasi sayesinde Türk öğrencileri Avrupa Birliği vatandaşı öğrenciler statüsünde değerlendirip, 1/3 daha uygun olan Aurupa Birliği Öğrenci fiyatlarını KCB Türk öğrencilere sunabilmektedir.

Dolayısı ile Kensington College of Business'da Türk öğrencilere Overseas değil EU öğrencilerine verilen fiyatlar uygulanmaktadır bu sayede Türk öğrenciler de EU vatandaşları gibi 1/3 daha uygun fiyatlardan yararlanabilmektedir.

Kensington College Of Business UNIVERSITY OF WALES'e bağlı college'lerden olduğundan eğitim bitiminde öğrencilere UNIVERSITY OF WALES diploması vermektedir.

University of Wales İngiltere'nin 20 old university'i arasında yer alan, İngiltere'nin en fazla öğrenciye sahip üniversitesidir. Bknz: http://www.wales.ac.uk/defaultpage.asp?page=E9

NOT:http://www.wales.ac.uk/defaultpage.asp?page=E7051&country=UNITED+KINGDOM linkinden Universtiy of Wales Diploması vermeye yetkili UK 'daki okulların listesine ulaşabilirsiniz.Bu listede yer almayan bir college'in bu diplomayı verebilme yetkisi yoktur. Aynı zamanda konu ile ilgili mail yolu ile University of Wales ile iletişime geçebilirsiniz. (validation@wales.ac.uk )

"Kensington College of Business has been granted approval to offer the following MBA programmes valideted and awarded by the University of Wales."

Program sonunda başarılı olup University Of Wales diploması almaya hak kazanan öğrenciler UNIVERSITY OF WALES bünyesinde gerçekleştirilen mezuniyet töreninde diplomalarını alırlar. bknz:http://www.wales.ac.uk/defaultpage.asp?page=E9

University of Wales ve Kensington College Of Business'ın YÖK denkliği mevcuttur.Yök denklikleri görmek istediğiniz takdirde KCB-TR ofis tarafından sizlere iletilebilir Ya da YÖK'ün web sitesindeki iletişim formunu doldurarak yökten gelecek mail ile teyid edebilirsiniz.(http://www.yok.gov.tr/content/view/546/194/lang,tr/ )

Öğrenciler University of Wales ve Kensington College of Business 'ın Online kütüphane hizmetlerinden ücretsiz faydalanabilmektedir.

Kensington College of Business İngiltere'nin Top universitelerinden mezun uzman eğitim kadrosuna sahiptir.

Öğrencilerin sınav soruları ve değerlendirmesi University Of Wales tarafından yapılmaktadır.

Öğrenciler eğitimlerini Kensington College Of Business'in Londra merkezde (Holborn) bulunan, tüm tarihi, turistik mekanlara yürüme mesefesinde olan binasında eğitim görerek, Londra merkezde eğitim aldıkları gibi, Londra'da nerede yaşıyor olursa olsun ulaşım açısından son derece kolay bir yerde eğitim almış olacaktır.




Birkaç fotoğraf;






Nişantaşı Ofis ve Krokisi;




Ayrıntılı bilgi için; http://www.kensington.com.tr/ ve http://www.kensingtoncoll.co.uk/ adreslerini ziyaret edebilirsiniz..













2 yorum:

  1. Merhaba; Okulu bir suredir arastiriyorum fakat internette okul hakkinda bilgilerde 2011 hakkinda bilgiler var. Ve ben Londrada yasiyorum Londra da bir sube yada bir kontak kurabilecegim telefon varmi bilgilendirirseniz cok sevinirim..
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Okulun iletişim adresi şöyle;


      Kensington College of Business
      Wesley House
      4 Wild Court
      London
      WC2B 4AU
      UK
      +44 207 404 6330

      Not: Londra'da bir college'e gitmeyi düşünüyorsan LSBF (London School of Business and Finance) bir araştır derim.

      Notun dibi: Holborn metrosundan çıkınca okulu kime sorsan gösterir.

      Bol şans..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...