24 Mayıs 2012 Perşembe

Şimdi "FEDA" Zamanı !!

Beşiktaş yönetimi, futbol şubesinin kurucusu Şeref Bey’in hayata veda ederken söylediği sözü tişörtlerde yaşatacak..


Ekonomik anlamda sıkıntılı bir dönem geçirmetke olan ve çözüm arayışı içerisinde bulunan yönetim, değerleri hem yaşatmak hem de bu durumu paraya çevirip kulübe katkıda bulunmak adına önemli kararlar aldı. Bu kararlardan belki de en çok dikkat çekeni futbol şubesinin kurucusu Şeref Bey’le ilgili olanıydı. Yöneticiler, Şeref Bey’in hayata veda ederken söylemiş olduğu son sözü olan “FEDA” kelimesini tişörtlerde yaşatmayı planlıyor.


Çok fanatik bir Beşiktaş taraftarı olmamama, her sezon yeni forma almamama ve lisanslı ürünlerden bi haber yaşamama rağmen bu tshirtlerden ilk fırsatta alacağım. Her ne kadar kimileri tarafından bunun bir pazarlama stratejisi olduğu söylense de, varsın öyle olsun diyorum. Yönetime güveniyorum ve bu enkazdan kurtulmanın çaresinin az olduğunu biliyorum. Şuna da bir cevap vereyim: Sen maça bilet alıyorsun, onlar kazanıyor, forma alıyorsun onlar kazanıyor, bağırıyorsun, çağırıyorsun yine onlar kazanıyor, senin çıkarın ne bu işten? Şöyle ki; her insan mutlaka hayatı boyunca bir defa tiyatroya, sinemaya gitmiştir, sinemanın getirisiyle, futbolun getirisi arasında pek de fark olmadığını düşünüyorum. Bu bir gönül işi, biz futbolu böyle sevdik, Beşiktaş’a böyle bağlandık. Bütün Beşiktaş’lıların da bu duruşu sergilemesi en büyük temennim. Şimdi “FEDA” zamanı..

Satın almak için t-shirte tıklamanız yeterli..

FEDA Beyaz Tshirt [30 TL]
FEDA Siyah T-shirt [30 TL]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...